Philips Tafelventilator 3000 series - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Tafelventilator 3000 series op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

mar207 12-07-2024

Zeer stille ventilator

Zeer stille ventilator die prima op mijn bureau past en je goed handmatig de richting van de luchtstroom kan instellen. Er is een stille stand die snachts heel fijn is. Het snoer is net geen 2 meter maar prima lengte. Leuk design met aparte bladen. Kortom heel tevreden wanneer de warmte wil verdrijven.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Leuk design
  • Niet te groot

Minpunten

• Nog niet ontdekt

PriscillavA 12-07-2024

Krachtpatser in tafelmodel met mooi design

Ik heb dit product een aantal weken mogen testen om een eerlijke review te kunnen schrijven. Het eerste wat me opviel bij het uitpakken is hoe licht de ventilator is, ik had hem echt zwaarder verwacht. Ik heb nog niet eerder een dergelijk model ventilator gezien. Hij heeft een strakke en chique uitstraling. Wat me wel een beetje tegenvalt is de lengte van het snoer, ik schat hem max 1,5 meter. Voor een “tafel” ventilator had ik op langer gehoopt aangezien ik doorgaans geen stopcontact bij mijn tafel heb. Maar goed, een verlengdoos lost dit zo op. De ventilator is simpel in gebruik. Een blik op de knopjes en je weet eigenlijk hoe hij werkt. Hij heeft een aan/uit knop, een knop voor de snelheid, draaifunctie en de timer. Het wijst echt vanzelf. Hij heeft 3 snelheden, een slaapmodus en natuurlijke windmodus. De korf waar de ventilatiebladen in zitten kun je handmatig aanpassen in de gewenst positie. In standje 1 en 2 is de ventilator opvallend stil. Maar ook in standje 3 vind ik het geluid zeker niet storend. Het apparaat maakt soms, in de draaistand, wel een licht trillend geluid als hij op tafel staat. Ik vermoed dat dit komt door de plastic voetjes waarmee hij op tafel staat. Hier zit wel vilt in maar dit is op gelijk niveau van de voetjes waardoor het plastic soms wat lijkt te trillen op tafel. Maar het is niet echt hinderlijk. Het apparaat geeft een goede bries en doet voor mij niet onder voor een torenventilator. In combinatie met zijn mooie uiterlijk is het zeker een aanrader.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • Meerdere standen
  • Draaifunctie
  • Stil

Minpunten

• Snoer wat aan de korte kant voor een tafelmodel

MirandaNL 12-07-2024

Stille maar krachtige ventilator

Deze ventilator heeft een paar weken in mijn creatieve studio gestaan om uitgebreid getest te worden. Ik geef workshops waarbij onder andere regelmatig 3 grote ketels met kaarsvet staan te pruttelen, waardoor het in de zomermaanden snel behoorlijk opwarmt in mijn ruimte, helemaal als er ook nog 12 deelnemers bij komen! Voor mij is het belangrijk een ventilator te vinden die wél de hele ruimte kan verkoelen (en deze komt tot 25m ver! Zo groot is mijn ruimte niet eens haha), maar die niet een enorm kabaal maakt zodat ik daar nog bovenuit moet schreeuwen. Deze ventilator voldoet zeker aan die verwachtingen. Ik kan ‘m heel gemakkelijk op de juiste plek zetten (hij weegt echt niks en heeft een handig hengsel) en precies instellen zoals ik wil: de kop kan 180 graden omhoog/omlaag en hij zwengelt op zijn voetje lekker heen en weer. Op hete dagen is stand 3 helemaal top, niks meer aan doen. Ik ben hartstikke tevreden over deze mooie ventilator en zou ‘m absoluut aanraden!

Helen8juni 10-07-2024

Mooie matzwarte tafelventilator

Wat een mooie compacte ventilator. Mat zwart echt een eyecatcher.
Een klein, maar krachtig apparaat. Doet wat hij moet doen. Roteert, zodat ook een ander van de koelte kan genieten. Verschillende standen. Met timer.
Een zeer stille ventilator.
Ik mag deze ventilator testen via Review.nl, dus laat de zomer nu maar komen.
Helaas zit er geen afstandsbediening bij, dat is voor nu het enige minpunt.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Roteert
  • Verschillende standen

Minpunten

• Geen afstandsbediening

c*****************@h********** 09-07-2024

Als je op zoek bent naar de perfecte ventilator voor deze zomer, dan moet je echt de Philips CX3050 tafelventilator proberen! Ik heb deze enkele weken mogen testen, en het compacte apparaat verraste mij met zijn krachtige luchtstroom die mijn hele kamer aangenaam verkoelt. Wat ik ook echt top is, is hoe stil hij is dankzij de SilentWings technologie – zelfs op de hoogste stand is hij nauwelijks hoorbaar, ideaal voor een goede nachtrust.

De vijf standen, waaronder een slaapmodus en een natuurlijk briesje, geven je de flexibiliteit om de luchtstroom precies naar wens aan te passen. De timers van 1, 2, 3, 6 en 12 uur zijn heel handig, waardoor de ventilator automatisch uitschakelt. Bovendien kan hij 80 graden horizontaal draaien, wat zorgt voor een uitstekende luchtverdeling.

Het stijlvolle ontwerp past goed in elk interieur, de kabellengte is goed en hij is lekker licht en daardoor makkelijk te verplaatsen. Kortom, de Philips CX3050 is een betrouwbare en efficiënte ventilator die ik iedereen kan aanraden!

j***************@g******** 09-07-2024

Klein, krachtig en stil

Relatief kleine maar zeer krachtige fan. Vandaag was 30 grd en heerlijke verkoeling. Is stil en in slaapkamer gezet. Door timer gaat hij ook keurig op tijd uit. Lang snoer en heel tevreden met dit apparaat

Pluspunten

• Stil
  • Krachtig